REGULAMIN SKLEPU

Informacja o sprzedawcy

Sprzedawcą jest firma: R.J. AUTO S.C. Radosław Kudrel Jacek Lisek z siedzibą w PONIATOWEJ ul. Szkolna 2a i KRAŚNIKU ul. Urzędowska 44

  • NIP 717-182-27-87

Ochrona danych

Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Sprzedawca nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży. Sprzedawca usuwa dane osobowe klienta z bazy po realizacji umowy sprzedaży.

Zamówienia

Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy. Dlatego też niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zamówienia.

Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich w celu ograniczenia pomyłek - dlatego bardzo ważne jest podanie w zamówieniu szczegółowych danych dotyczących modelu pojazdu i wszelkich informacji mogących mieć wpływ na zgodność zamawianego towaru z pojazdem, do którego ma być zamontowany.

Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zwykle termin realizacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych. Zawsze informujemy drogą mailową o wysyłce zamówionego towaru, a w przypadku odbioru osobistego o jego dostępności w siedzibie firmy. W przypadku chwilowego braku towaru, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Formy płatności

Oferujemy następujące metody regulowania zapłaty:
Przelewem na konto firmy.Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia. Umowę uznaje się za zawartą od momentu potwierdzenia jej przez Sprzedawcę.
PKO BP nr konta 58 1020 3147 0000 8502 0078 2912

Gotówkowa za pobraniem.Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi lub listonoszowi lub podczas odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym. Umowę uznaje się za zawartą od potwierdzenia jej przez Sprzedawcę. Obecnie ta forma zakupu nie jest dostępna z automatu, wymaga uzgodnień indywidualnych.


Gotówkowa przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu.Zapraszamy w miarę możliwości do odbioru zamówionego towaru osobiście w naszej firmie. Umowę uznaje się za zawartą od momentu potwierdzenia jej przez Sprzedawcę.

Dokument zakupu

Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Posiadanie paragonu lub faktury jest warunkiem koniecznym do zwrotu towaru lub do złożenia reklamacji.

Realizacja dostawy

Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub dostarczamy bezpłatnie na terenie LUBLINA, PONIATOWEJ i KRAŚNIKA i okolicach. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki przed wysłaniem paczki.

Nie bierzemy odpowiedzialności za przesyłki nieubezpieczone. W momencie ustalania formy dostawy kupujący może zwrócić się o  ubezpieczenie towaru, zazwyczaj jest to kilka złotych więcej, doliczane do kosztów przesyłki. W przypadku braku takiej informacji, towary wysyłamy bez ubezpieczenia i w tym przypadku dużo pewniejsza jest przesyłka kurierska.

Zwroty

Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn. Musi dokonać zwrotu towaru w terminie do 10 dni od otrzymania. Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędny także jest paragon fiskalny lub faktura jako dowód zakupu w naszej firmie. Zwracany towar kupujący wysyła na własny koszt na adres: FHU Multimar, ul. Jagiellońska 3a, 32-020 Wieliczka.

Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

Zwrot pieniędzy

Po uznaniu odstąpienia od umowy za poprawne - spełnienia wymagań dotyczących braku użytkowania towaru - Sprzedawca wystawia Fakturę korygującą VAT i przesyła ją na adres klienta. Pieniądze zwracane są przelewem na podane konto w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedawcę podpisanej przez kupującego Faktury korygującej VAT. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wskazanie przez klienta numeru konta, na które zwracane są pieniądze.

Reklamacje

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane. Koszty przesyłki do FHU Multimar pokrywa kupujący. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie.